Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
Žaidimų apžvalgos

Fermos siautulys 3

Šiame žaidime tapsi paukščių fermos šeimininku. Pradžia nebus lengva, tačiau kuo toliau, tuo ūkis augs ir didės. Turėsi suderinti veiksmus ir numatyti efektyviausią taktiką. Lauko viduryje ganysis paukščiai, kurie deda kiaušinius. Šiuos kiaušinius surink pele spustelėdamas ant jų. Kad paukščiai išgyventų, nepamiršk pasodinti žolės. Jai prireiks vandens iš šulinio, taigi čia atsargos taip pat turi būti papildytos. Surinkti kiaušiniai keliaus į klėtį. Joje laikysi viską – nuo kiaušinių iki sugautų liūtų, kurie kartais įsiverš į teritoriją ir kėsinsis į tavo paukščius (neutralizuok juos keletu pelės spustelėjimų). Iš klėties galėsi pasirinkti, ką pakrauti į sunkvežimį ir išvežti į miestą parduoti. Aplink paukščių lauką bus ne tik šulinys ar malūnas, tačiau ir daugiau pastatų. Tai ir kepykla, kurioje iš miltų kepami pyragai, ir perykla, kurioje iš kiaušinių perimi paukščiai. Viską, ką užauginsi ūkyje galėsi parduoti. Pinigų tau prireiks viskam – pradedant vandens siurbimu, baigiant galingo ir talpaus sunkvežimio pirkimu. Kiekvieną pastatą ar įrenginį galėsi tobulinti, tačiau tam reikės pinigų. Apačioje dešinėje matysi kiekvieno lygio reikalavimus. Juos turėsi įvykdyti per kuo trumpesnį laiką. Kuo greičiau, tuo daugiau taškų gausi. Šie taškai pravers tarp lygių norint patobulinti turimus pastatus. Viršuje centre matysi, kiek turi pinigų. Viršuje kairėje galėsi pirkti naujų paukščių. Po kurio laiko, kai ūkis išsiplės, pradėsi auginti ne tik paukščius, bet ir kitus gyvūnus. Padaugės pastatų ir užduočių, tad laukia tikrai nelengvas darbelis.

Žaista: 2933
 

1066

Nukeliavai į 1066 metus, kuomet visa tautų politika buvo paremta ginklu. Esi didysis tautos vadas, tik tavo sumanumas ir atkaklumas padės laimėti mūšius prieš bebaimius priešus. Pirmiausiai turi nuspręsti, ar kovosi vienas, ar prieš savo oponentą (draugą) internete. Išsirinkęs kovos būdą ir įvertinęs savo galimybes, pasirink žaidimo sudėtingumo lygį ("Easy", "Medium", "Hard"). Paspaudęs "Create Your Battle", kovos elementus išsirinksi pats. Vis keisdamas kovos lauką (Fulford, Stamford, Hastings) galiausiai aptiksi norimą atstovauti tautą ir norimą priešininką. Žaidime galima rinktis iš trijų didingų tautų: vikingų, normanų ir anglų. Anglai, vadovaujami karaliaus Harold Godwinson, savo didingumą jau įrodinėja daugiau nei 600 metų. Huskarlai kovoja ligi mirties, kuomet kiti kariai nėra tokie narsūs. Ši tauta linkusi grumtis artimose kovose kardu, o ne šaudyti iš toli lankais. Stipriausia anglosaksų savybė kovose – tvirta gynyba. Normanai, vadovaujami kunigaikščio William iš Normandijos, pasižymi taktiškumu, įmantriais kariuomenės išdėstymais, sumaniais pėstininkais, kas lėmė didelę valdžią Vakaruose. Šios tautos pagrindinis bruožas – stiprus, atkaklus puolimas. Vikingai, vadovaujami Haroldo Hardrudo, yra bebaimiai kovų meistrai akis į akį. Varangian kariai yra puikiai ginkluoti. Kariuomenė geriau kovos ligi pat mirties, nei gėdingai pabėgs. Šios tautos stipriausioji pusė yra stipri ataka ir begalinė drąsa, tuo tarpu ginasi silpnai. Išsirinkęs, kurios tautos vadas būsi, suburk armiją. Sudėtį stenkis pasirinkti tokią, kuri būtų tinkamiausia pasirinktai tautai. Kuomet jau būsi subūręs visus karius, tu ir tavo armija atsidurs kovos lauke. Pele paspausk ir tempk kiekvieną būrį į pasirinktą vietą. Pradėk vadovauti! Spausk ant būrio ir duok jiems komandą judėti ("Move"), įsitvirtinti ("Fortify"), provokuoti ("Taunt") ar šauti ("Fire"). Pasirinktas būrys kovos lauku gali judėti tam tikrą atstumą ir tam tikromis kryptimis, skirtingų karių judėjimo nuotolis nevienodas. Būriui įsitvirtinus tam tikroje vietoje, jis tą kovos raundą neatliks jokių veiksmų išskyrus gynybą. Gali liepti savo kariams provokuoti priešą, taip mažindamas jo moralę (mažėjant moralei, didėja tikimybė, kad būrys pabėgs iš kovos lauko) ir didindamas savo. Kuomet bandysi provokuoti, klaviatūra turėsi suvesti ekrane matomus įžeidžiančius žodžius per nurodytą laiką. Galėsi įsakyti savo lankininkams šauti, reguliuodamas šūvio kryptį pačiame mūšio lauke ir stiprumą pele. Davęs visiems kariams nurodymus, spausk "Execute Commands". Prasidės kovos raundas, per kurį vado paliepimus įvykdys priešų kariai ir tavo nurodymus atliks tavoji armija. Pasibaigus raundui, vėl duok komandas kiekvienam būriui. Pakankamai priartėjęs prie priešo, galėsi įsakyti kariams pulti: spausi "Move" ir judėsi iki norimo pulti būrio. Artimoje kovoje naudok klaviatūros rodyklių klavišus, kad sustiprintum smūgius, kurį klavišą ir kada spausti matysi ekrane. Mūšis laikomas pralaimėtas, kai nužudomi visi kariai, arba moralei nukritus iki 0, visa likusi armija pabėga. Pasibaigus kovai, galėsi išvysti savo rezultatą, kiek kurių karių nužudyta, kokie kariuomenės išdėstymai panaudoti ir pan. Tad suburk savo armiją, pasiruošk aršioms kovoms ir skubėk į mūšio lauką, kuriame triuškinsi priešus.

Žaista: 827
Temos paieška

Paskutinės paieškos
Skelbimo paieška

Paskutinės paieškos
Informacijos paieška

Paskutinės paieškos